فتح الله زاده:آندو و نكونام نوش جان هواداران

http://u.goal.com/294500/294565_heroa.jpg

مدیرعامل استقلال با دو توافق نامه مهم دیروز، تیمش را دوباره در صدر پرستاره های لیگ جای داد .
به گزارش گل ، علي
 فتح الله زاده پس از مذاکره  و توافق با جواد نکونام درباره صحبت هایش با او گفت: «جواد یک پیشنهاد اماراتی داشت و می خواست آن را بررسی کند ولی من به شما می گویم که جواد یک استقلالی تمام عیار است. متاسفانه پارسال نتوانستیم پول جواد را آنگونه که قرارگذاشته بودیم پرداخت کنیم اما جواد هم چون بچه توداری است.او چیزی به ما نمی گفت ولی دلخور بود من هم از او عذرخواهی کردم و شرایط استقلال در سال قبل را به او گفتم و او هم حرف مرا پذیرفت. »

مدیر عامل استقلال در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا نکونام به خاطر درخواست تاج قبول کرده بود که بماند گفت:« نه اصلا این طور نیست. همان طور که گفتم درباره نحوه پول دادن باید صحبت می کردیم که به خاطر کمبود وقت فرصت نمی شد و لی خدارا شکر این فرصت مهیا شد و نکونام در استقلال ماندنی شد.»
او در پاسخ به سوالی درباره دیدارش با وزیرگفت:«آقای وزیر به من لطف داشتند و بنده را به افطار دعوت کردند و به بنده گفتند من از تو حمایت می کنم. جا دارد از زحمات دکتر امیدوار رضایی هم به خاطر حضور چندین ساله در هیات مدیره استقلال تشکر کنم . او بدون چشم داشت زحمت می کشید. همچنین در جلسه با وزیر محترم ایشان قول دادند تا از لحاظ مالی کمک هایی به استقلال داده شود.»
مديرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت:« این چند روز به من بسیار سخت گذشت به ویژه طی دو روز گذشته اما حالا با خوشحالی اعلام می کنم که آندو و نکونام نوش جان هواداران .»
فتح الله زاده پس توافق با نکونام عازم مشهد مقدس شده است

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 27 تير 1392 ا 16:56 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.